Thursday 23 December 2010

Sorry

Perghhh, da lame tak update blog ni.. Bukan tak mau, tapi tak mampu akibat diri yang tidak cukup berkehendak(nak seribu daya, tak hendak seribu dalih). Tapi aku update jugak walaupon takde isi, just nak hilangkan sawang-sawang di blog yang dah lame tak update la.. Tapi nanti aku update la ye.. Tajuk dah ade.. Antaranya, "Perampas dan Dirampas" dan juga "Babi ; Masihkah Tabu?". Just wait ok.. Hehe.. Tapi kemungkinan bukan untuk tempoh terdekat memandangkan busy dan tidak bertenaga dan pikiran yang tidak jernih pada masa ini.. Besok(Jumaat, 24 Disember 2010), aku akan bertolak ke Semarang, untuk ke Kepulauan Karimun Java seterusnya ke Bromo, InsyaAllah kalo takde ape2 yang menghalang plan kitorang.. Pasal trip kali ni akan aku siarkan la nanti ok setelah pulang.. Doakan perjalanan kami selamat, dan diredhai serta mendapat segala kebaikan dan kegembiraan.. Amien.

Actually, aku update ni adelah sebab takley tido sampai sekarang walhal aku patut dah melelapkan mata selambat-lambatnya 2 jam lepas.. Esok kene bangun awal sebab nak gi main badminton seawal jam 8 pagi. Maybe, salah satu perkara yang menyebabkan aku sukar nak tido adelah karena blog yang tidak terupdate?? Harap-harap, lepas update ni tenang sket nak tido.. Hohoho.. Ok, cukup la ngarut.. Meh aku kasi tgok pokok-pokok krismas yang aku temui sepanjang hari ini(smalam)..

fizati, ni kat lobi Park Lane Hotel, Jakarta



ni kat Peninsula Hotel, Jakarta

pandangan dari atas

Central Park. Cube cari ade orang kat puncak tu, nak pasang bintang..

Pokok Krismas dari LEGO.. Aku berpikir ingin mencuri hidungnya.. Gagagaga

Sentral Park, malam hari.. Bintang da siap letak
Lepak kat sini kejap, sementara nak tunggu movie "rapunzel" start

JCo Snowman(choc) Donuts

Da kene gigit kepala

Somewhere inside the mall

SOGO's chrismas tree

May Star

Depan pintu masuk Central Park, Jakarta
Sebenarnye banyak lagi pokok-pokok krismas.. Tapi tak amek semua la.. haha

"Dia memiliki,
Dia memiliki,
Dia memiliki,
Dia memiliki,
Dia memiliki,
Dia memiliki,
Dia memiliki,
Dia memiliki,
Dia kehilangan,
Dia memiliki,
Dia kehilangan yang baru dimiliki,
Dia mampu memiliki,
Dia mampu memiliki,
Dia mampu memiliki,
Dia mampu memiliki,
Dia takut kehilangan."

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...