Monday 23 February 2009

Selamat Ber'SP" kepada Aku

aku dah buat keputusan untuk meninggalkan friendster, tapi x bermakna aku akan delete akaun aku.. biar jela.. sesekali mungkin aku usha-usha sket kot.. huhu.. add la facebook aku kepada sesiapa yang nak(cam x bermakne je tulis kt cni sebab mane ade orang akan bace pon)... anyway, minggu ni aku sedang menjalani SP.. so, ini bermakne aku masih belum mula bercuti.. doakan la Modul Organ GastroEnteroHepatology(GEH) aku ini akan berjaya aku lalui dengan jayanye.. owh, result Modul Alergy-Immunology akan kuar mungkin esok kot sebab pendaftaran SP buka esok..

bak kate Dr Monica, kalo kamu bisa ngerti mind map ni, kamu pasti bisa dapat A.. sayangnye aku belom benar-benar bisa mengerti gambar kt atas ni.. =P
just hope 4 the best jela..








ok la, aku nak sambung study ni..
chaiyok3!!

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...